Sopar solidariDissabte a la nit al Casal Jaume I de la Vall d'Uixó es van congregar unes 50 persones, militants i simpatizants del col.lectiu l'Arquet-Ecologistes en Acció al voltant d'un sopar vegetarià que vàrem preparar diversos voluntaris.

El motiu de l'organització de l'acte ha estat el d'expressar el malestar dels grups ecologistes per la mancança de recursos econòmics suficients. L'Ajuntament en estos darreres anys ha suprimit tota línia de subvenció econòmica per a activitats ecologistes. La Generalitat Valenciana d'altra banda també, creant un mal precedent i menyspreant la tasca de divulgació, conscienciació i civisme que soposen la mayoria de les campanyes i activitats dels grups ecologistes ací al nostre País Valencià.

Es pretén donar un toc de consciència a la societat en general i a les organitzacions polítiques per a que afavorisquen les iniciatives i les propostes d'activitats dels grups ecologistes, tal com propícien les lleis.

Per finalitzar l'acte vàrem poder gaudir de tot un espectacle de música, paraula i cançó…

Franklin i Federic, Vicent, Dominique i Myriam,… i algún que altre voluntari van estar veus i guitarres que aconseguiren que a poc a poc el públic acompanyara amb les lletres de les cançons. Tot un acte solidari i participatiu.