Col·labora amb nosaltres/demanar informació

Som una xarxa de persones i grups ecologistes, ecopacifistes, conservacionistes i de defensa dels animals que, acollint-nos a la formula legal d’una federació, treballem per aconseguir una societat ecològicament sostenible, i en la defensa dels equilibris mediambientals davant les agressions.

Compartim experiències, materials i recursos; coordinem criteris i ens ajudem mútuament en les nostres activitats. La nostra filosofia es bassa en la confiança mútua, en donar prioritat a tot el que tenim en comú per sobre del que ens pugui separar, aprofundint en l’arrel de la possible discrepància com a mètode per a solucionar conflictes.

- Fer-te soci o sòcia
- Fer-te soci o sòcia d’un Grup Federat
- Demanar informació
- Fer una donació
- Fer de voluntari o voluntària des d’internet
- Subscriu-te a la revista "Ecologista"

Fer-te soci o sòcia

Fent-te soci o sòcia ajudaràs a mantenir econòmicament la xarxa de persones voluntàries que treballem per defensar el medi ambient. També rebràs gratuitament els números de la revista "Ecologista".

Full d’associació

Cognoms:

Data de neixement:

Professió:

Telèfon:

Quota:
84 € a l’any
Una altra quantitat superior
42 € a l’any (per a persones amb recursos limitats)

Periodicitat de rebuts: ANUAL

Domiciliació bancària

Sr/a. Director/a del Banc/Caixa:

Adreça-banc:

Li demano atengui fins a nou avís i amb càrrec al meu compte, els rebuts que li siguin presentats per Ecologistes en Acció de Catalunya en concepte de quota.

Nom i cognoms de la persona titular del compte:

DNI de la persona titular del compte:

CODI IBAN
IBAN

En compliment de l’art. 5 de la llei 15/1999, de 13 de desembre, ECOLOGISTES EN ACCIÓ t’informa que les teves dades personals s’incorporaran a un fitxer informatiu el titular del qual és ECOLOGISTES EN ACCIÓ. S’usaran per a la gestió del pagament de la quota o subscripció i per a mantenir-te informat de les nostres activitats.

Pots accedir, rectificar o cancel·lar les teves dades enviant un escrit a aquesta adreça postal: ECOLOGISTES EN ACCIÓ DE CATALUNYA Ps. Fabra i Puig, 274 08031 Barcelona

Fer-te soci o sòcia d’un Grup Federat

RELACIÓ DE GRUPS FEDERATS

Demanar informació

Podem fer-te arribar informació

Si vols conèixer les nostres tasques de sensibilització, les accions que realitzem i la feina que desenvolupem en el dia a dia, omple aquesta butlleta, ens posarem en contacte amb tu.

Apellidos:

Data de neixement:

Telèfon (particular): Horari atenció:

Telèfon (feina): Horari atenció:

Professió:

Observacions

Fer una donació

Fer una donació econòmica, de material nou o de segona mà. Per ajudar-nos econòmicament només cal que feu un ingrès al compte corrent:
ES74 1491 0001 2120 2322 6422

Ajudar des d’Internet

Internet ha esdevingut una eina de configuració clau en la organització de xarxes horitzontals de defensa del medi ambient i de solidaritat, en la coordinació de campanyes i en la realització d’activitats de pressió sobre els poders polítics i econòmics per a frenar agressions de tot tipus.

Des de casa teva pots ajudar de manera puntual o com a col·laborador/col·laboradora estable. Aqui tens unes quantes possibilitats.

• Difonent i també contestant als missatges de protesta, de suport o de solidaritat.
  • Participant en les campanyes del moviment ecologista.
  • Subscribint-te a les llistes de distribució d’informació o participant en els grups temàtics.
  • Altres idees que proposis.

++++

Subscripció a la revista "Ecologista"

La revista ECOLOGISTA és una publicació trimestral d’ información ambiental que es ven als quioscos. La seva finalitat és fer arribar informació rigorosa i contrastada sobre el medi ambient al públic en general.

L’equip de redacció i maquetació el formen persones voluntàries, i tots els beneficis que se n’obtenen de la seva comercialització es destinen a les campanyes d’Ecologistes en Acció.

La revista es distribuida a responsables de l’administració, xarxes de biblioteques, organismes oficials, mitjans de comunicació i altres ONGs, a més compta amb la distribució de la Associació de Revistes Culturals d’Espanya (ARCE), a la que pertany, la qual cosa li dona projecció internacional.

Full de subscripció

Cognoms:

Telèfon:

Suscripció:
30 euros (12 números)
Estranger: 50 US $ (12 números)

Suscripción de suport (una altre quantitat superior)
Suscripció des del número: (inclós)

Forma de pagament:
Gir postal
Taló bancari

Estranger: Gir postal internacional

Domiciliació bancària

Sr/a. Director/a del Banc/Caixa:

Adreça:

Li demano atengui fins a nou avís i amb càrrec al meu compte, els rebuts que li siguin presentats per Ecologistes en Acció de Catalunya en concepte de subscripció a la revista.

Nom i cognoms de la persona titular del compte:

DNI de la persona titular del compte:

CODI IBAN

IBAN

Grups federats

Grups federats a Ecologistes en Acció de Catalunya

Entitats col•laboradores

Marc empreses col.laboradores Ecologistes en Acció de Catalunya

Qui i com col•laborar
Qui: Podran ser col•laboradores les entitats que comparteixin els principis i objectius de la Federació d’Ecologistes en Acció de Catalunya i que realitzin la seva activitat conforme els criteris ètics, socials i medi ambientals establerts per la Federació (veure document marc de col•laboració).

Com: Per adquirir la condició d’entitat col•laboradora, caldrà signar un conveni de col•laboració que estableix el import de l’aportació econòmica a la Federació, així com els drets i deures per ambdues parts. Aquesta condició obre la possibilitat d’establir col•laboració en activitats concretes que persegueixin objectius comuns en la promoció d’una economia transformadora social i sostenible (tallers, jornades, campanyes...).

Si voleu ser entitat col•laboradora, envieu un mail amb les vostres dades i interès a catalunya@ecologistesenaccio.org i ens posarem en contacte amb vosaltres.

Entitats col•laboradores

1. Zumzeig Cinema

Zumzeig neix al Carrer Béjar 53, al districte de Sants-Montjuïc, amb la voluntat d’enriquir l’oferta cinematogràfica de Barcelona. La seva particular proposta de cinema-bistrot fa de Zumzeig un nou lloc de trobada a la ciutat per a cinèfils i espectadors de tot tipus.

Zumzeig Cinema projecta cinema independent, documentals, obres d’artistes visuals, migmetratges… Zumzeig aposta per exhibir l’obra d’autors internacionals i locals amb una veu personal, o que s’allunyen del pensament únic, escollits pel seu particular posicionament estètic, social, filosòfic i politic.

2. El Jardí Natural

Ecologistes en Acció de Catalunya té un acord de col·laboració amb El Jardí, Salut Natural, parades d’herboristeria als mercats setmanals al carrer.

A les parades de El Jardí, Salut Natural hi trobareu:

• Herbes medicinals
  • Fitopreparats tradicionals per a ajudar a lluitar contra diferents patologies
  • Compostos dietètics en forma de comprimits, capsules, extractes i sobres
  • Espècies de la màxima qualitat
  • Alimentació natural: fruits secs, cereals per l’esmorzar, mel, pol·len, etc.
  • Cosmètica natural...
  • ... i molt més. Sempre prioritzant la qualitat de tots els productes i afavorint la transició cap a la producció ecològica i de proximitat en el sector de la fitoteràpia.

Els socis i sòcies d’Ecologistes en Acció tindran un 10% de descompte en les compres a les parades de El Jardí, Salut natural.

On es poden trobar?
Mercats ambulants setmanals de:

• Dimarts: Sant Boi de Llobregat (Ciutat Cooperativa) i Gavà
  • Dimecres: Esplugues de Llobregat (Can Vidalet), Castelldefels
  • Dijous: Sant Boi de Llobregat (Torre de la Vila)
  • Divendres: Sant Andreu de la Barca, L’Hospitalet de Llobregat (Bellvitge) i Cubelles
  • Dissabte: Sant Boi de Llobregat (Ciutat Cooperativa) i Martorell
  • Diumenge: Barcelona (Zona Franca)

Més informació www.ElJardiSalutNatural.wordpress.com

Un animem a visitar les parades i enfortir l’economia transformadora !

3. Botiga Iaia Mercè

Ecologistes en Acció de Catalunya té un acord de col·laboració amb la botiga La Iaia Mercè, fruit de la relació amb l’Associació Salut i Agroecologia (ASiA), grup de la nostra federació.

Als socis i sòcies d’Ecologistes en Acció la botiga aplicarà un 10% de descompte en els seus productes. En el cas de voler participar en el grup de consum no es pot aplicar aquest descompte a la cistella per què el preu és ajustat per fer més accessible econòmicament l’alimentació ecològica a tothom i afavorir als nostres pagesos proveïdors, en aquest cas a CampdelaSort.

A la botiga trobareu:

• Alimentació ecològica d’alta qualitat nutritiva. Provinent de comerç socialment just i sostenible.
  • Plantes medicinals
  • Complements dietètics
  • Fruites i verdures ecològiques (a través del grup de consum)
  • Cosmètica biològica
  • Articles de neteja
  • … i molt més. I tot de proximitat, amb circuits curts de comercialització i relació directa amb els productors/es. Més informació aquí

On es troba la botiga ?
Emili Roca 52 (Porta- NouBarris). 08016 Barcelona
(M) Fabra i Puig. Virrei Amat
Tels.: 935 346 331 – 690349464 – 693860483

Un animem a visitar la botiga i enfortir l’economia transformadora !

4. Som Energia

5. Centre cívic Can Basté