Col·labora amb nosaltres/demanar informació

PDF - 25.8 kB
Marc empreses col.laboradores Ecologistes en Acció de Catalunya

Qui i com col•laborar
Qui: Podran ser col•laboradores les entitats que comparteixin els principis i objectius de la Federació d’Ecologistes en Acció de Catalunya i que realitzin la seva activitat conforme els criteris ètics, socials i medi ambientals establerts per la Federació (veure document marc de col•laboració).

Com: Per adquirir la condició d’entitat col•laboradora, caldrà signar un conveni de col•laboració que estableix el import de l’aportació econòmica a la Federació, així com els drets i deures per ambdues parts. Aquesta condició obre la possibilitat d’establir col•laboració en activitats concretes que persegueixin objectius comuns en la promoció d’una economia transformadora social i sostenible (tallers, jornades, campanyes...).

Si voleu ser entitat col•laboradora, envieu un mail amb les vostres dades i interès a catalunya@ecologistesenaccio.org i ens posarem en contacte amb vosaltres.

Entitats col•laboradores

1. Zumzeig Cinema

Zumzeig neix al Carrer Béjar 53, al districte de Sants-Montjuïc, amb la voluntat d’enriquir l’oferta cinematogràfica de Barcelona. La seva particular proposta de cinema-bistrot fa de Zumzeig un nou lloc de trobada a la ciutat per a cinèfils i espectadors de tot tipus.

Zumzeig Cinema projecta cinema independent, documentals, obres d’artistes visuals, migmetratges… Zumzeig aposta per exhibir l’obra d’autors internacionals i locals amb una veu personal, o que s’allunyen del pensament únic, escollits pel seu particular posicionament estètic, social, filosòfic i politic.

2. El Jardí Natural

Ecologistes en Acció de Catalunya té un acord de col·laboració amb El Jardí, Salut Natural, parades d’herboristeria als mercats setmanals al carrer.

A les parades de El Jardí, Salut Natural hi trobareu:

• Herbes medicinals
  • Fitopreparats tradicionals per a ajudar a lluitar contra diferents patologies
  • Compostos dietètics en forma de comprimits, capsules, extractes i sobres
  • Espècies de la màxima qualitat
  • Alimentació natural: fruits secs, cereals per l’esmorzar, mel, pol·len, etc.
  • Cosmètica natural...
  • ... i molt més. Sempre prioritzant la qualitat de tots els productes i afavorint la transició cap a la producció ecològica i de proximitat en el sector de la fitoteràpia.

Els socis i sòcies d’Ecologistes en Acció tindran un 10% de descompte en les compres a les parades de El Jardí, Salut natural.

On es poden trobar?
Mercats ambulants setmanals de:

• Dimarts: Sant Boi de Llobregat (Ciutat Cooperativa) i Gavà
  • Dimecres: Esplugues de Llobregat (Can Vidalet), Castelldefels
  • Dijous: Sant Boi de Llobregat (Torre de la Vila)
  • Divendres: Sant Andreu de la Barca, L’Hospitalet de Llobregat (Bellvitge) i Cubelles
  • Dissabte: Sant Boi de Llobregat (Ciutat Cooperativa) i Martorell
  • Diumenge: Barcelona (Zona Franca)

Més informació www.ElJardiSalutNatural.wordpress.com

Un animem a visitar les parades i enfortir l’economia transformadora !

3. Botiga Iaia Mercè

Ecologistes en Acció de Catalunya té un acord de col·laboració amb la botiga La Iaia Mercè, fruit de la relació amb l’Associació Salut i Agroecologia (ASiA), grup de la nostra federació.

Als socis i sòcies d’Ecologistes en Acció la botiga aplicarà un 10% de descompte en els seus productes. En el cas de voler participar en el grup de consum no es pot aplicar aquest descompte a la cistella per què el preu és ajustat per fer més accessible econòmicament l’alimentació ecològica a tothom i afavorir als nostres pagesos proveïdors, en aquest cas a CampdelaSort.

A la botiga trobareu:

• Alimentació ecològica d’alta qualitat nutritiva. Provinent de comerç socialment just i sostenible.
  • Plantes medicinals
  • Complements dietètics
  • Fruites i verdures ecològiques (a través del grup de consum)
  • Cosmètica biològica
  • Articles de neteja
  • … i molt més. I tot de proximitat, amb circuits curts de comercialització i relació directa amb els productors/es. Més informació aquí

On es troba la botiga ?
Emili Roca 52 (Porta- NouBarris). 08016 Barcelona
(M) Fabra i Puig. Virrei Amat
Tels.: 935 346 331 – 690349464 – 693860483

Un animem a visitar la botiga i enfortir l’economia transformadora !

4. Som Energia

5. Centre cívic Can Basté