Marxa antinuclear a Cofrents
Del 21 d’abril de 2013 / 11:30
al 21 d’abril de 2013

El 21 d'abril: Marxa antinuclear a Cofrents

Com en aquests últims anys, la Plataforma Tanquem Cofrents torna a organitzar la Marxa Antinuclear a Cofrents, que tindrà lloc el diumenge 21 d'abril.

La Marxa partirà a les 11.30 h des de la població de Jalance (a uns 4,5 km de la central nuclear), des de davant de la piscina municipal, al costat de la carretera nacional N-330.

Enguany hem de celebrar que ja hi ha una central nuclear menys a Espanya, però continuen havent-hi motius per a la preocupació i la reivindicació del tancament de totes.

Us animem per tant a unir-vos a aquesta marxa.

Per a les persones que assistiu des de València i rodalia, hem de dir-vos que hi ha autobusos gratuïts que eixiran a les 9:00 h de la plaça d'Espanya, concretament al costat de la parada Espanya-Ermita de les línies 2 i 80 de l'EMT.

Després de la marxa anirem a menjar junts (qui vulga) a una casa rural de la zona. Per descomptat, cadascú pot portar-se el seu propi menjar, però hem negociat un menú comú a preu reduït. És important que qui vinga amb l'autobús i/o vinga a menjar el menú s'apunte enviant un correu a l'adreça tanquemcofrents@gmail.com abans del 18 d'abril perquè puguem contractar la logística necessària.

Ens veiem en la marxa.

El 21 de abril: Marcha antinuclear a Cofrentes

• Salida desde la piscina municipal de Jalance a las 11:30
  • Desde Valencia en autobus, 9:00 en Plaza España
    (inscripciones hasta el 18 de abril)

Como en estos últimos años, la Plataforma Tanquem Cofrents vuelve a organizar la Marcha Antinuclear a Cofrentes, que tendrá lugar el domingo 21 de abril.

La Marcha partirá a las 11.30 h desde la población de Jalance (a unos 4,5 km de la central nuclear), desde delante de la piscina municipal, junto a la carretera nacional N-330.

Este año hemos de celebrar que ya hay una central nuclear menos en España, pero siguen habiendo motivos para la preocupación y la reivindicación del cierre de todas ellas.

Os animamos, por tanto, a uniros a esta marcha.

Para las personas que asistáis desde València y alrededores, hemos de deciros que hay autobuses gratuitos que saldrán a las 9:00 h de la plaza de España, concretamente al lado de la parada España-Ermita de las líneas 2 y 80 de la EMT.

Tras la marcha iremos a comer junt@s (quien quiera) a una casa rural de la zona. Por supuesto, cada uno puede llevar su propia comida, pero hemos negociado un menú común a precio reducido. Es importante que quien venga en el autobús y/o venga a comer el menú se apunte mandando un correo a la dirección tanquemcofrents@gmail.com antes del 18 de abril para que podamos contratar la logística necesaria.