Xarrada informativa sobre el TTIP
En Alcoi
Del 17 d’abril de 2015 / 19:30
al 17 d’abril de 2015

Divendres 17 d'abril, 19.30 h, al Centre Ovidi Montllor (C/Vistabella, 8 – Alcoi)

XARRADA INFORMATIVA:

Què amaga (i volen amagar-nos) el Tractat de Comerç i Inversions entre Europa i els Estats Units (TTIP)?

a càrrec de Carlos Arribas, portaveu d'Ecologistes en Acció del País Valencià i membre de la Plataforma No al TTIP d'Alacant, i amb Ramón Yelo i Evarista García, també membres d'aquestes organitzacions

El Tractat Transatlàntic de Comerç i Inversió (TTIP, per les seues sigles en anglés), que s'està negociant amb un absolut secretisme entre els EUA i la UE, pretén pegar un colp de gràcia als drets ciutadans i a la sostenibilitat ambiental del planeta, i assegurar així el benefici de les grans corporacions transnacionals.

El TTIP és una amenaça que plana sobre els interessos públics en general: la protecció del medi ambient, la salut pública, l'agricultura, les normes laborals i socials, la seguretat alimentària, els serveis públics essencials com l'educació, el control públic i social dels sistemes financers, la igualtat de drets…

Conscients del greu perill immediat que aquest tractat suposa per a la nostra societat, per als nostres drets i per a la natura, hem organitzat aquesta xarrada informativa.

Informa't i participa en les activitats contra el TTIP. Encara podem parar-lo!

- Organitza: Colla Ecologista La Carrasca-Ecologistes en Acció
- Col·labora: Centre Ovidi Montllor