Jornada reivindicativa en Defensa dels Espais Naturals Protegits de Catalunya
En Catalunya
Del 16 de maig de 2015 / 00:00
al 17 de maig de 2015
Des de la Comissió en Defensa del Patrimoni Natural de Catalunya de la qual forma part Ecologistes en Acció de Catalunya, us volem convocar a participar i auto-organitzar accions en defensa dels nostres espais naturals en una jornada conjunta durant el cap de setmana del 16-17 de maig.

Al següent bloc hi trobareu la convocatòria, suma't organitzant una activitat o participant a les accions ja programades:

La crisi ambiental actual també afecta a casa nostra. Són múltiples les amenaces a la nostra natura, al nostre patrimoni. Per això cridem a la ciutadania però especialment a les organitzacions socials a sortir al carrer a reivindicar, d'una forma festiva però també contundent, que les administracions responsables s'impliquin conforme a les seves obligacions en la conservació d'aquest patrimoni, en concret les dels espais naturals més propers a casa.

Volem que Catalunya sigui aquell cap de setmana un clam en la defensa del nostre medi natural. Per això proposem que les entitats del territori organitzin accions lúdiques, divulgatives o esportives, sempre sota el paraigües de la reivindicació general. Us preguem que si us decidiu a organitzar quelcom, ens ho notifiqueu per incloure a la convocatòria i al espai web conjunt, indicant: activitat, horari i lloc de trobada. Així mateix, per qualsevol dubte, contacteu-nos a: natura@ecologistesenaccio.cat.