Cadena humana Ni CETA ni TTIP
En Barcelona
Del 15 d’octubre de 2016 / 17:00
al 15 d’octubre de 2016

Ecologistes en Accio, és una de les organitzacions que forma part del a Campanya No a l’TTIP i la resta dels mal anomenats Tractats de Lliure Comerç (TLCs) com la «Associació» Transatlàntica entre els Estats Units i la UE (TTIP / TAFTA / ATCI), actualment en curs de negociació, el CETA (Tractat de comerç i inversions entre Canadà i Europa), ès un acord comercial i d’inversió on les negociacions s’han desenvolupat amb total opacitat.

Lluny de les mirades dels pobles europeus i canadencs, la Comissió Europea, en nom dels 28 estats membres de la UE, i el govern canadenc estan a punt de segellar aquest acord.

D’acord amb els interessos dels lobbies (grups de pressió) de les multinacionals, les seves promotores, pretén desmantellar qualsevol tipus de «barreres al comerç ia la inversió» per tal de «facilitar» el comerç entre les dues ribes de l’Atlàntic.

Però el que està realment en joc són, la nostra manera de vida, les nostres eleccions democràtiques i la capacitat dels Estats i de les institucions territorials que protegeixen la nostra salut, el nostre medi ambient i els nostres drets, els que es veuen amenaçats per aquesta proposta de acord.

Per aquest motiu I en el marco de la Setmana Europea contra aquests TLCs, convoquem:

Barcelona: Cadena Humana #niCETAniTTIP
Aquesta tardor tornem als carrers! 15 octubre 2016, a les 17 h.

Què: La campanya Catalunya No al TTIP convoca a la formació d’una cadena humana entre el Consolat de Canadà (Pl. Catalunya) i la Oficina de la UE a Barcelona (Pg. de Gràcia-Provença).

Quan: Dissabte 15 d’octubre, a les 17 h. La mobilització es clourà amb un acte a la Pl. De Catalunya a les 18 h.

Com: Podeu fer la vostra inscripció a la cadena aquí.

I podeu anar seguint la informació sobre la convocatòria i sobre la tardor en resistència al web: noalttip.org així com dels twitters: @CATnoalTTIP i @noalttip i Facebook

Perquè: Aquesta mobilització s’emmarca en la crida global a una tardor en resistència davant dels tractats de lliure comerç i per la fi de la impunitat de les multinacionals. Les organitzacions de la societat civil, sindicals, camperoles i polítiques, joves, homes i dones de tot el món exigim la suspensió dels mal anomenats acords de lliure comerç i inversions, com l’acord entre la Unió Europea i Canadà, conegut com CETA, o el ja conegut TTIP, que es negocia amb els EUA.

A Europa i al Canadà, enguany fem especial èmfasi en el CETA, el cavall de Troia del TTIP, que s’ha negociat en secret durant més de cinc anys. Malgrat la creixent oposició pública i de sectors concrets econòmics i socials, com l’agrícola, petites empreses o associacions de jutges, la Comissió Europea pretén concloure aquest any la signatura del CETA gràcies al suport d’altres estats membres, entre ells l’Estat espanyol.

Contacte: barcelona.no.ttip@gmail.com Teléfono: 648 76 11 99