Xerrada El fum no és vida. Contaminar no és una diversió
En Granollers (Barcelona)
Del 8 de juny de 2017 / 19:00
al 8 de juny de 2017

Dijous 8 de juny a les 19 h. 
Granollers (Barcelona) Plaza Maluquer y Salvador

Intervendrán

  • Ione Avila-Palencia, Instituto de Salud Global (ISGlobal)
  • Marc Padrosa, Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC)
  • Maria Garcia, Ecologistas en Acción y Plataforma por la Calidad del Aire
  • Anna Cereza, No nos Venderéis la Moto

L’acte servirà per donar a conèixer el problema i efectes de la contaminació de l’aire a la comarca del Vallès Oriental (Catalunya) i la campanya ciutadana de mesurament d’ozó del projecte CAPTOR. A més l’acte permetrà analitzar la relació que poden tenir aquestes dades amb esdeveniments com les curses que organitza el Circuit de Barcelona-Catalunya i amb les afectacions futures que podria tenir el desenvolupament a les immediacions d’aquesta instal·lació el BCN World del Motor i les infrastructures viàries que porta associades, com són l’Autovia Interpolar o la construcció d’una autopista C-17 paral·lela a l’actual autovia. Amb motiu de la jornada s’inaugurarà una exposició itinerant sobre la contaminació d’ozó per divulgar les causes i les conseqüències d’aquest greu problema ambiental especialment a les poblacions més afectades on el projecte CAPTOR es desenvolupa.

Coorganitzat per: No ens Vendreu la Moto, Ecologistes en Acció i la Plataforma per la Qualitat de l’Aire amb la col·laboració de l’Institut de Salut Global i el projecte europeu CAPTOR.

El humo no es vida. Contaminar no es una diversión
Jueves 8 de junio a las 19 h.
Plaza Maluquer y Salvador (Granollers)

Intervendrán

  • Ione Avila-Palencia, Instituto de Salud Global (ISGlobal)
  • Marc Padrosa, Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC)
  • Maria Garcia, Ecologistas en Acción y Plataforma por la Calidad del Aire
  • Anna Cereza, No nos Venderéis la Moto

El acto servirá para dar a conocer el problema y efectos de la contaminación del aire a la comarca del Vallès Oriental (Cataluña) y la campaña ciudadana de medición de ozono del proyecto CAPTOR. Además el acto permitirá analizar la relación que pueden tener estos datos con acontecimientos como las cursas que organiza el Circuito de Barcelona-Cataluña y con las afectaciones futuras que podría tener el desarrollo a las immediacions de esta instalación el BCN World del Motor y las infrastructures viarias que trae asociadas, como son la Autovía Interpolar o la construcción de una autopista C-17 paralela a la actual autovía. Con motivo de la jornada se inaugurará una exposición itinerante sobre la contaminación de ozono para divulgar las causas y las consecuencias de este grave problema ambiental especialmente a las poblaciones más afectadas donde el proyecto CAPTOR se desarrolla.

Coorganizado por: No nos Venderéis la Moto, Ecologistas en Acción y la Plataforma por la Calidad del Aire con la colaboración del Instituto de Salud Global y el proyecto europeo CAPTOR.