Xerrada Osona, zona d’ozó
al 21 de juliol de 2017

“Osona, zona d’ozó”
Divendres 21 de juliol a les 19’30h
a la plaça Andreu Colomer Munmany (davant la Biblioteca Joan Triadú), Vic.

La xerrada intentarà aclarir per què a Osona es produeixen els pitjors episodis de contaminació per ozó troposfèric de Catalunya, com cal actuar i les possibles solucions. L’acte l’organitzem conjuntament Ecologistes en Acció, el Grup de Defensa del Ter i la Plataforma Qualitat de l’Aire amb el suport del Projecte europeu CAPTOR.

Durant els dies 18 al 31 de Juliol es podrà també visitar a la Biblioteca Joan Triadú l’exposició “L’ozó troposfèric a Catalunya”.

«Osona, zona de ozono”
Viernes 21 de julio a las 19’30h
Plaza Andreu Colomer Munmany (delante de la Biblioteca Joan Triadú). Vic

La charla intentará aclarar por qué en Osona se producen los peores episodios de contaminación por ozono troposférico de Cataluña, cómo actuar y las posibles soluciones. El acto lo organizamos conjuntamente Ecologistas en Acción, el Grupo de Defensa del Ter y la Plataforma por la Calidad del Aire, con el apoyo del Proyecto europeo CAPTOR.

Durante los días 18 al 31 de Julio se podrá también visitar en la Biblioteca Joan Triadú la exposición “El ozono troposfèrico en Cataluña”.