CaptorAIR: Consulta el ozono que respiras y actúa

Sumario

Català

CaptorAIR: Consulta l’ozó que respires i actua

captorAIR és una aplicació desenvolupada per la Universitat Politècnica de Catalunya en col·laboració amb Ecologistes en Acció, el Consell Superior d’Investigacions Científiques (CSIC), Guifi.net, Legambiente, Zentrum für Soziale Innovation, GLOBAL 2000 and the Université Blaise Pascal Clermont-Ferrand en el marc del projecte europeu CAPTOR.

El seu objectiu principal és informar a la població sobre les concentracions d’ozó troposfèric en temps real en tres regions europees diferents durant els períodes de primavera i estiu, època en què s‘assoleixen les màximes concentracions.
CaptorAIR utilitza les dades dels dispositius CAPTOR, que són sensors de baix cost instal·lats a cases de voluntaris i voluntàries. Cerca la teva comarca i troba les concentracions d’ozó troposfèric.

Catalunya: Barcelonès, Maresme, Vallès, Osona
Itàlia: Piemonte, Lombardia, Veneto, Emilia Romagna
Àustria: Niederösterreich, Burgenland, Steiermark

CaptorAIR és de programari lliure i completament gratuïta. Entra a captorair.org per accedir a les dades o baixa’t la nostra app des de Google Play.

Visitantes conectados: 619