Ecoloxistes n\'Aición Asturiano

Últimu añadíu : 13 de setiembre.

Portada

  • Denuncien al Gobiernu Asturianu ante la UE


    Ecoloxistes n’Aición d’Asturies denuncia ante la Unión Europea al Gobiernu Asturianu por incumplimientu de la directiva d’información y participación pública.

  • Contra la Llei del Sector Eléctricu


    La Llei del Sector Eléctricu perxudica gravemente a la ciudadanía y al mediu ambiente.

  • Aprobada la proposición a favor de la prohibición de resquiebra hidráulica


    Ecoloxistes n’Aición aplaude l’aprobación d’esta Proposición como amuesa de refuga a la resquiebra hidráulica per parte de Xunta Xeneral del Principáu de Asturies, polos sos inaceptables impactu sobre’l territoriu y les comunidaes que lu habiten.

  • Oposición al almacenamientu xeolóxicu de CO2 n’Asturies


    Ecoloxistes n’Aición d’Asturies, na fase d’información pública de les solicitúes de permisos d’investigación d’almacenamientu xeolóxicu de dióxidu de carbonu (CAC) formuló la so oposición a la concesión de dichu permisos, y solicita que los proyectos se sometan a Evaluación d’Impactu Ambiental.

  • Allegamientos al sondéu en Villaviciosa


    Ante la publicación del proyectu de sondéu d’investigación “Viñón-1,” nel conceyu de Villaviciosa, Ecoloxistes n’Aición d’Asturies presentó los sos allegamientos ante Dirección Xeneral de Minería y Enerxía nes que pide que dichu proyectu se someta al procedimientu d’Evaluación d’Impactu Ambiental y la prohibición del llogru de gas natural por quebra hidráulica en tol territoriu asturianu.

  • Personense nos espedientes d’esplotación de gas


    Ecoloxistes n’Aición d’Asturies dirixióse a la Conseyería d’Economía y Empléu, del Principáu d’Asturies, solicitando personase nos espedientes d’investigación y esplotación d’hidrocarburos que se tean tramitando na Comunidá, especialmente los referíos a la estracción de gas non convencional, per mediu de la esplotación de metanu proveniente de les capes y mines de carbón, utilizando técniques de fractura hidráulica, conocida como “fracking”. Nel escritu pidióse, amás, la documentación de dichos espedientes.

  • En Asturies siguen ensin cumplir la lexislación sobre calidá del aire


    En Asturies, Avilés, l’Oeste de Xixón, y, especialmente Llugones, siguen ensin cumplir la lexislación sobre calidá del aire.

  • Sentencia de l’Audiencia Nacional: Garoña cierrase nel 2013


    La sentencia otorga al Ministeriu d’Industria y al Gobiernu la potestá de decidir sobre’l zarru de les centrales nucleares cuando expira el so permisu d’esplotación.

  • Abandónase’l procesu de discutiniu del PH de Cuenca


    Ecoloxistes n’Aición d’Asturies, como’l restu del movimientu ecoloxista asturianu; que dende l’entamu del procesu d’ellaboración del nuevu Plan Hidrolóxicu de Cuenca, manifestara’l so interés y entusiasmu por llevalo alantre dende la participación; decidió abandonar el procesu de discutiniu.

  • Les centrales de gas retiren los avales


    Nuna respuesta parlamentaria a la Diputada de ICV, Nuria Bonaventura, el Gobiernu indicaba que 17 centrales, que totalizan más de de 14.000 MW dieren en retirar l’aval hasta ochobre del añu pasáu y prevese que delles más lo faigan nel futuru próximu.

0 | 10 | 20




Visites coneutáes: 246