Ecoloxistes n\'Aición Asturiano

Últimu añadíu : 13 de setiembre de 2014.

Portada

  • La Comisión Europea debilita la Estratexa de la UE sobre’l mercuriu


    Les organizaciones non gubernamentales, tantu Medioambientales como de la Salú, tán fondamente decepcionaes pola decisión de la Comisión Europea de nun proponer nueves restricciones sobre’l mercuriu hasta que se firme un nuevu un tratáu internacional, decisión tomada na apocayá revisada Estratexa de la Unión Europea (UE) sobre’l Mercuriu.

  • El Urogallo Cantábricu camin de la estinción


    Tantu Ecoloxistes n’Aición d’Asturies, como muncho otros grupos ambientales asturianos, consideramos que los actuales datos del censu del urogallo n’Asturies, amuesen el total fracasu de la política del Principáu con esta especie,.

  • Declaración contra la incineración


    Ante la xunta convocada para pola Xunta de Gobiernu de COGERSA pa «empecipiar los trámites medioambientales y alministrativos conducentes a la llicitación, axudicación, construcción y puesta en marcha de la planta de valorización enerxética», esto ye, la incineradora, diverses organizaciones asturianes ente elles Ecoloxistes n’Aición d’Asturies, fixeron entrega d´un manifiestu conxuntu a tolos grupos políticos que formen la Xunta Xeneral del Principáu d´Asturies.

  • Plan pa la xestión sostenible de los residuos n’Asturies


    La sociedá asturiana vien viviendo a lo llargo de los últimos meses un gran discutiniu a causa de cómo encarar al mediu plazu la xestión de los residuos d’aniciu domiciliariu. Resiudos que, n’efectu, son un grave problema na nuesa sociedá pero que, sicasí, cuando se xestionen de forma afecha conviértense en recursos que contribúin al aforru de materies primes, al caltenimientu de los recursos naturales, del clima y al desenvolvimientu sostenible.

  • LAT n’Asturies


    Ecoloxistes n’Aición d’Asturies critica la falta de rigor nos argumentos utilizaos pa sofitar la instalación de nueves llínees d’alta tensión.

  • Ecoloxismu y alarma social


    Ecoloxistes n’Aición d’Asturies respuende a la nota de prensa de Cogersa, onde s’acusa al movimientu ecoloxistes de provocar alarma social.

  • Real Decretu d’Ayudes al Carbón


    El BOE publica un Real Decretu d’Ayudes al Carbón basáu en supuestos falsos, xenera ineficiencias y aburuyes a la competencia efectiva, nun puede refugase que constituya una ayuda d’Estáu; polo que procedi la notificación de la midida a la Comisión Europea; y tien importantes efectos económicos y ambientales polo que resulta inxustificáu y extraordinariamente lesivu al bienestar xeneral.

  • Les últimes boquiaes de la industria del carbón


    La posición d’Ecoloxistes n’Aicción, compartida por otres organizaciones ecoloxistes, ye contraria a los proyectos de captura y almacenamientu del dióxidu de carbonu (CO2).

  • Lleguen rebáxesles a la planta regasificadora de Mugardos


    Énte la mala situación de la planta regasificadora de Mugardos, con un amenorgamientu na so producción del 26%, según los datos provisionales de ENAGAS para l’añu 2009; situación que según la Comisión Nacional de la Enerxía va deber de ser analizada.

  • Llegan las rebajas a la planta regasificadora de Mugardos


    Ante la mala situación de la planta regasificadora de Mugardos, con una disminución en su producción del 26%, según los datos provisionales de ENAGAS para el año 2009; situación que según la Comisión Nacional de la Energía deberá de ser analizada.

0 | 10 | 20


Contacto/teléfono
Teléfono: 985365224
Enviar un mensaje


Visites coneutáes: 489