Aquest dissabte va tenir lloc a les 18 h. a Casa Elizalde, l'acte de presentació de la Campanya de commemoració del XXè aniversari de l'accident a la central nuclear Vandellòs I, amb la Projecció del DVD commemoratiu del 20è Aniversari, elaborat per Ecologistes en Acció de Catalunya, i l'explicació dels vuit panells de l'exposició elaborada, també, amb aquest motiu.

L'acte fou organitzat conjuntament per Ecologistes en Acció de Catalunya i per la coordinadora Tanquem les Nuclears- 100% RENOVABLES i va comptar amb les següents intervencións:

- Eloi Nolla, – Ecologistes en Acció de Catalunya.
Antic portaveu del Comitè Antinuclear de l'Ametlla de Mar.

- Anna Rosa Martínez, delegada de GREENPEACE a Catalunya i membre de la coordinadora Tanquem les Nuclears – 100% RENOVABLES

i va ser moderat i presentat per Manuel Adelantado, d'Ecologistes en Acció i de Tanquem les Nuclears – 100% RENOVABLES

L'acte va comptar amb la presència d'un públic entregat i entussiasta que va propiciar un debat molt interessant després de la projecció del dvd i fou el punt de partida dels inicialment quatre actes més que tindràn lloc a diversos indrets de la demarcació de Barcelona, una ciutat que en el seu temps jugà un paper important de suport a les manifestacions i mobilitzacions engegades pel llavors motor dels actes reivindicatius, el Comitè Antinuclear de l'Ametlla, a la pròpia ciutat, les més multitudinàries.