Select Page

País Valencià

/  Día de las Vías Pecuarias

Las vías pecuarias son la red de caminos públicos más antigua y en la actualidad está amenazada. Por ello, a la celebración del Día de las Vías Pecuarias se han unido más de 50 asociaciones ambientales y sociales que han realizado el 7 de abril distintas acciones reivindicativas de las vías pecuarias en numerosas localidades de España.

/  La UE incompleix la seua obligació de protegir la salut humana i el medi ambient davant del risc de les substàncies químiques perilloses

Hi ha al voltant de 22.000 substàncies químiques registrades a Europa. Encara que al març de 2012 van començar els controls de seguretat de les substàncies que es pensava que podien tenir propietats perilloses, al desembre de 2018 només s’havien verificat 94 substàncies, de les quals 46 (el 49 %) es van declarar insegures per al seu ús comercial.

/  Propostes per salvar el planeta

Davant les evidències  que s’acumulen sobre la degradació ambiental i l’augment de la injustícia social, és hora que la protecció del medi ambient, juntament amb les propostes d’equitat pròpies de l’ecologisme social, tinguin la prioritat necessària per evitar o reduir situacions futures molt més difícils que les actuals.

Dirección: Calle Tabarca, 12 entresol, 03012 Alacant · Teléfono: 965 25 52 70 · Correo electrónico: paisvalencia@ecologistesenaccio.org

Noticias de los grupos del País Valencià

/  La pròxima Coordinadora en Carcaixent per la mobilitat sostenible

Abans de la manifestació, els 20 grups integrats en la Coordinadora ens reunírem a la Casa de Cultura i començàrem recordant el gran treball que fan els nostres companys del sud, indígenes i camperols, que defensen els últims ecosistemes naturals i guardàrem un minut de silenci pels centenars que han sigut assassinats en oposar-se als projectes destructius de les transnacionals, uns crims que denunciem i per als quals exigim justícia!

/  Tanquem la pedrera de Corbera!

En 1988 l’empresa Girtal rebé la llicència d’explotació per a la pedrera, una activitat molesta, insalubre, nociva i perillosa situada sols a 400 m de les primeres cases i 560 m de l’escola. Els veïns la denunciaren i en 1993 el Tribunal Superior de Justícia els donà la raó.

/  Xiulem pel tren i per la línia Alcoi-València

Membres de la plataforma «Salvem el Tren» i de la Colla Ecologista La Carrasca-Ecologistes en Acció participaren dissabte en una concentració en defensa del tren a l’estació del Nord de València.

/  «Fridays for Future»

És el lema dels estudiants d’institut que, en 270 ciutats d’Europa, estan fent vaga els divendres per denunciar que no es fa pràcticament res per resoldre el problema del calfament climàtic.

/  ¿Qué pasa con el clima?

Diálogo apócrifo resumido entre los gobiernos, las petroleras, los ecologistas y los pueblos sobre el cambio climático y sus efectos colaterales…

Colònies d’Estiu 2019

May 05