Select Page

Elx

/  Propuestas ambientales para las elecciones en Elx

Margalló-Ecologistes en Acció d'Elx, Amigos de los Humedales del Sur de Alicante (AHSA), Asociación de Naturalistas del Sureste (ANSE) y SEO/Birdlife han presentado propuestas en materia medioambiental para las elecciones municipales del 24 de mayo de 2015.

/  Exigen la paralización de la ampliación de un vertedero

Ecologistas en Acción exige a la Consellería de Cultura que paralice las obras de ampliación del Vertedero de Ferriol, hasta que ésta decida pronunciarse sobre si este bien de relevancia local puede ser catalogado como Bien de Interés Cultural (B.I.C.).

/  Al·lgacions pel gran impacte ambiental del bus guiat per la costa

Margalló-Ecologistes en Acció d'Elx hem presentat el 15 d'abril de 2010 a registre al·legacions com a part del Pla de Participació Pública de l'estudi informatiu del sistema de transport públic en plataforma reservada Alacant – Aeroport – Torrevella. Tram 1: Alacant – Santa Pola.

/  Recolza la Unió de Llauradors contra els transgènics

Margalló-Ecologistes en Acció d'Elx felicita i recolza la Unió de Llauradors i Ramaders i s'adhereix a la proposta de moció que han presentat a l'Ajuntament d'Elx amb la finalitat que el nostre municipi siga declarat com a zona lliure de cultius transgènics.

/  Més arguments contra el Mirador del Palmerar

Margalló-Ecologistes en Acció s'ha oposat des del primer moment a la construcció d'un nou mirador i, una volta decidit el projecte guanyador, exposem nous arguments per al seu rebuig.

/  Demanem sensatesa davant el projecte de posada en marxa del tramvia

Des de fa aproximadament més d'any i mig, tant Margalló-Ecologistes en Acció com CC.OO., estem intentant que la Regidoria de Mobilitat Urbana de l'Ajuntament d'Elx es convertisca en un espai on es donen els consensos necessaris per a dur a la pràctica les polítiques d'impuls al transport col·lectiu i el desenvolupament sostenible del model de ciutat.

Dirección: Calle Solars, 40, 03203 Elx · Correo electrónico: elx@ecologistesenaccio.org