Select Page

Marina Baixa

La Marina Baixa és una comarca de la província d’Alacant que comprèn, entre altres, els municipis de Benidorm, Altea i la Vila Joiosa

/  Modificació del PGOU de Callosa d’en Sarrià

Davant de la proposta de modificació del PGOU de Callosa d’en Sarrià en el sector Anibits-Margequivir, Ecologistes en Acció s’alegra per l’emissió del document d’abast per part de la comissió d’avaluació ambiental que declara la seua inviabilitat ambiental i soterra el projecte definitivament.

/  Se mantiene la amenaza sobre la sierra de Bernia

Ecologistas en Acción solicitará al nuevo equipo de gobierno del ayuntamiento de Callosa d'en Sarrià tras las elecciones que retire la modificación puntual del PGOU en el sector Anibits-Margequivir promovida por el equipo anterior.

/  Por la sierra de Bèrnia

Un centenar de personas participaron en la marcha reivindicativa por el sector Anibits-Margequivir de la Sierra de Bèrnia, organizada por la plataforma Callosa Sostenible y Ecologistes en Acció de la Marina Baixa, con el objetivo de pedir la retirada inmediata del proyecto de construcción de una urbanización en esta zona.

/  El jardi escolar de les Rotes

La divulgació dels valors naturals i culturals mediterranis de l'horta valenciana són evidentment importants, com també ho són la recuperació i divulgació entre els més joves de les tècniques agrícoles tradicionals.

/  Els carrers per a la gent: cap a un ús sostenible del transport urbà

Ecologistes en Acció Marina Baixa vol incidir en la conscienciació en els centres escolars centrant la seua activitat en la difusió d'aquesta campanya entre alumnes, pares i professors per a afirmar la necessitat de utilitzar mitjans de transport respectuosos amb el medi ambient, com ara l'ús de la bicicleta.

Apartado de correos: 237, 03590 Altea (Alacant) · Correo electrónico: marinabaixa@ecologistesenaccio.org