« Todos los Eventos

• Este evento ha pasado.

Barcelona: Obertura del parc de les Glòries

6 abril 2019/11:00 - 12:00

Vine aquest dissabte 6 d’abril, a les 11:00 h., a l’obertura del parc de les Glòries per reclamar el dret a respirar un aire net!

Associacions veïnals, AFA i entitats socials, entre les quals Ecologistes en Acció, celebrem l’ampliació de l’àrea verda amb l’obertura del nou parc però denunciem els greus problemes de contaminació de l’aire pels alts fluxos de trànsit entorn de les Glòries. Per explicar la situació i les demandes que es venen reclamant, convoquem a la ciutadania aquest dissabte 6 d’abril, a les 11 hores, data d’obertura del parc.

Tenir més zona verda i espai públic és positiu però no resol els greus problemes de contaminació, soroll, accidentalitat, fragmentació dels barris i ocupació de l’espai públic per l’alta concentració de vehicles provocada per les autovies urbanes que travessen tots els barris de la zona: Gran Via, Meridiana, Aragó i Diagonal. Per sota del Parc podrien continuar passant 90.000 vehicles diaris 1 sense que s’hagi avançat cap solució pels veïns i veïnes dels barris de l’entorn i especialment pels infants i joves dels centres educatius de la zona, que són el sector de la població més vulnerable a l’exposició de la contaminació.

Convoquen: RespiraGlòries – Proutrànsit – AVV Clot-Camp de l’Arpa – AVV Sagrada Família- AVV Poblenou – AVV Fort Pienc – AFA Institut Salvador Espriu – AFA Escola Casas – AFA Escola Provençals – AFA Farigola del Clot – AFA EBM Leonor Serrano – AFA EBM La Farinera – Consell Escolar de l’Institut Salvador Espriu – Plataforma per la Qualitat de l’Aire – Ecologistes en Acció.

Fecha:
6 abril 2019
Hora:
Categorías del Evento:
, ,

Contenidos relacionados

No se ha encontrado ninguno