Concentració per un tren per a tots i totes
En València: c/ Sant Vicent 171
Del 18 de desembre de 2010 / 11:00
al 18 de desembre de 2010

Vine a donar la “benvinguda” a l'ave.

Davant l'estació nova de l'ave, c/ Sant Vicent 171

El proper 18 de desembre s'inaugura l'ave Madrid-Valencia-Castella la Manxa-Múrcia. aquesta costosíssima infraestructura, 12.410 milions d'euros -2 bilions de les antigues pessetes- que hem pagat entre tots i totes amb diners públics, és un tren elitista que es planteja per a una minoria acomodada però no com us servei públic per a tots i totes.

Distintes organitzacions sindicals, ecologistes i socials hem convocat una concentració coincidint amb la inauguració oficial de l'ave a la que us convidem a participar.

us adjuntem el manifest “volem un tren per a tots i totes” al que s'han adherit les següents organitzacions:

Acció pel clima, Amigos de sierra de escalona, Amigos de los humedales del sur de Alicante, Asociación por el medio ambiente, Ca revolta, Colla ecologista la carrasca-Ecologistes en Acció d'Alcoi, Coordinadora ecologista de la Vall d'Albaida, Coordinadora estatal en defensa del ferrocarril público, Ecologistes en Acció, Intersindical valenciana, la Ribera en bici, Plataforma por un ferrocarril público y social de Cuenca, Salvem el botànic, Salvemos Mijares, sff-cgt, Sindicato ferroviario, València en bici – Acció ecologista Agró, Xúquer viu, wwf-Valencia

«per un ferrocarril públic, social i sostenible”
“tren sí, ave no”