Divendres 4 de novembre, l'Associació de Veïns i Veïnes de l'Ampolla havia recollit 450 al·legacions oposant-se el pla que cimentarà les platges de l'Arquitecte i els Pinets. Després de dos setmanes de treball peu de carrer, informant als veïns/es del al municipi porta a porta, el treball de l'AVVA ha donat els seus fruïts.

Vora 1000 al·legacions van ser segellades ahir al registre d'entrada de l'Ajuntament de l'Ampolla. És desmunta doncs l'argument del regidor d'urbanisme, Francesc Sancho, quan afirma que són els 800 vots que va rebre la seva formació política a les anteriors eleccions municipals, els que legitimen l'Ajuntament a l'hora de tirar endavant un projecte valorat amb 15 milions d'euros per als quals s'està buscant inversió privada per la seva construcció. Des de l'AVVA ens preguntem si es legítim convertir dos platges públiques en un pàrquing d'embarcacions privat, d'altra banda, ens agradaria saber que n'opina de tot plegat el President de l'actual Club Nàutic Ampolla (Amb oferta d'amarres de lloguer i venta), o la Confraria de Pescadors , entitat representativa de la identitat marinera del municipi, un sector amb crisi permanent. Amdues entitats i d'altres, com l'Associació d'Empresaris de l'Ampolla, encara no s'han posicionat públicament. Des de l'AVVA creiem que fa falta obrir un debat sobre el futur socio-econòmic, també ambiental, del poble.

Ecologistes en Acció de Catalunya s'uneix a l'Associació de Veïnes i Veïns de l'Ampolla per demanar la retirada immediata del Pla per no respectar els principis de racionalitat, eficàcia, eficiència i sostenibilitat i atemptar social, econòmica i ambientalment contra l'interès general. Veure més informació sobre les al.legacions presentades per l'organització.