Ecoloxistes n\'Aición Asturiano

Últimu añadíu : 26 de ochobre.

Portada

  • Llegan las rebajas a la planta regasificadora de Mugardos


    Ante la mala situación de la planta regasificadora de Mugardos, con una disminución en su producción del 26%, según los datos provisionales de ENAGAS para el año 2009; situación que según la Comisión Nacional de la Energía deberá de ser analizada.

  • Premios Atila Asturies


    Con ocasión del Día Mundial del Mediu Ambiente, el 5 de xunu, Ecoloxistes n’Aición d’Asturies convoca los Premios Atila pa estremar a el que a lo llargo del añu destacaren más pola so contribución a la destrucción del mediu ambiente.

  • Rematen les Xornaes “Onde l’agua ñaz/Donde el agua nace”


    La Plataforma pola Defensa de Redes, fai una valoración enforma positiva de les xornaes Onde l’agua ñaz/Donde el agua nace, tanto pol númberu de xente que participó, y el conteníu de los alderiques y temes trataos, como polos sofitos recibíos

  • Proteición de la fastera marina de "El Cachucho"


    El Conseyu de Ministros aprobó, a propuesta de los ministerios de Mediu Ambiente; Esteriores y de Cooperación; Defensa; Fomentu; Educación y Ciencia; Industria, Turismu y Comerciu, y Agricultura, Pesca y Alimentación, un alcuerdu pel que s’adopten midíes pa la proteición de la fastera marina de "El Cachucho", ente elles entamar los trámites pa declarala Fastera Marina Protexida.

  • Escontra l’esbarrumbe de la Casa Caveda


    Énte la posibilidá de que la casa asitiada nel nucleu de La Isla, conocida como la Casa de la Familia Caveda, s’esbarrumbe, Ecoloxistes n’Aición d’Asturies solicitó que se tomen les midíes preventives de proteición pa que nun s’esbarrumbe l’inmueble.

  • AVE Cantábricu


    Ecoloxistes n’Aición d’Asturies ta d’alcuerdu con que’l cordal cantábricu tien una rede ferroviaria desfasada y rancia dafechu, que val pa viaxes curtios, pero non pa los trayeutos de llargu percorríu. Por embargu, entendemos qu’esa modernización necesaria y deseable nun ye l’AVE, sinón otru tipu de trenes que cuesten menos a les arques públiques, al viaxeru y al mediu ambiente.

  • Al Gore, Premiu Príncipe d’Asturies de Cooperación Internacional 2007


    La concesión del Premiu Príncipe d’Asturies de Cooperación Internacional 2007al señor Al Gore "pola so decisiva contribución al progresu na resolución de los graves problemes del cambiu climáticu qu’amenacen el nuestru planeta" xenera rempuestes dixebraes en munches de les persones que dende hai años venimos trabayando nel estudiu y espardimientu de les cuestiones ambientales.

  • II Xornaes Medioambientales


    La Plataforma Pa la Defensa del Parque de Redes, de la que forma parte Ecoloxistes n’Aición d’Asturies camienta qu’esta convocatoria tuvo muncha repercusión

  • Enerxía eólico y Reserves de la Biosfera


    Según Ecoloxistes n’Aición d’Asturies, la enerxía eólico nun ye incompatible colas Reserves de la Biosfera, pela contra, tien, xunto col restu de les enerxíes renovables, un papel cabezaleru nel desendolcu de los sos oxetivos p’algamar un desarrollu sostenible; contribuyendo, amás, nos oxetivos de Desarrollu del Mileniu.

  • Captura y almacenamientu de carbonu ¿Otru pautu col diañu?


    L’alcuerdu firmáu ente HUNOSA y Endesa p’asitiar en La Perea una central nueva de gas, de 400 MW, funcionando en ciclu combináu, supón, amás d’un importante incrementu nos niveles de contaminación; nuna zona onde estos valores yá son importantes; una oportunidá pa discutir sobre los proyectos, de tipu mediuambiental, que se presenten como un gran avance, cuando en realidá puen suponer un nuevu "pautu Faustianu".

0 | 10 | 20




Visites coneutáes: 415